|   | 

W jakie tradycyjne nośniki reklamy warto inwestować?

Mogłoby się wydawać, że w dzisiejszych czasach rynek reklamy zdominowany jest przez Internet i telewizję. Jednak gdy rozejrzysz się wokół, zauważysz, że miasta ozdabiają różnorakie plakaty i banery, a po centrum przechadzają się tłumy osób rozdających ulotki. Pojawia się więc pytanie – czy tradycyjne nośniki reklamy są jeszcze skuteczne? W które z nich warto inwestować? Odpowiadamy w poniższym artykule.

Plakaty

Plakaty reklamowe sprawdzają się zwłaszcza w branży eventowej – są świetnym sposobem promocji różnorakich wydarzeń kulturalnych. Koncerty, spotkania autorskie, spektakle teatralne czy premiery filmów to wydarzenia, które po prostu muszą być promowane za pomocą plakatów. Sporo osób szuka informacji na temat interesujących wydarzeń na słupach z plakatami, dlatego nie można ich zawieść!

Banery

Banery to bez wątpienia skuteczny środek reklamy – dzięki ich sporym gabarytom po prostu nie da się ich nie zauważyć. Ludzie mijają je każdego dnia w drodze do pracy czy dalszej podróży. Banery zapisują się w ich pamięci, a szansa, że kiedyś zaowocuje to zakupem reklamowanego produktu, jest bardzo duża.

Teczki

Zastanawiasz się, czy teczki mogą być nośnikiem reklamy? Oczywiście, że tak! Na teczkach możesz umieścić grafiki związane z Twoją firmą. Sam zdecyduj, czy będzie to logo czy chwytliwa grafika lub slogan reklamowy – ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia. Klienci na pewno docenią takie rozwiązanie – ma ono w końcu charakter nie tylko reklamowy, ale także użytkowy. Teczki to coś, z czym często ma się do czynienia – jest to produkt wielokrotnego użytku. Z tego powodu wśród użytkowników teczek wzrasta świadomości i rozpoznawalność Twojej marki, a co za tym idzie, są oni bardziej skłonni do skorzystania z jej usług w przyszłości. Upewnij się, że powierzasz druk teczek doświadczonym specjalistom, co będzie gwarancją ich najwyższej jakości i precyzyjnego wykonania.

Ulotki

Niektórzy mogą pomyśleć, że ulotki nie są skutecznym materiałem reklamowym – w końcu najczęściej kończą swój żywot w koszach na śmieci, nie ma potrzeby się oszukiwać. Warto się jednak zastanowić, co się z nimi dzieje, zanim trafią do owych koszy. Czy jesteś pewny, że potencjalni klienci nie zerkną na nie wcześniej i nie zainteresują się Twoją marką? Są sposoby, które sprawią, że nie będziesz musiał się nad tym zastanawiać. Umieszczenie ulotek w miejscach, w których dotrą do Twojej grupy docelowej, to gwarancja sukcesu. Tak, ulotki mogą być efektywnym środkiem reklamy – wystarczy dobrze zaplanowana i przemyślana strategia.

 

Materiał zewnętrzny

Zobacz również