Gorzowskie agencje marketingowe: innowacje w...
Rozwój technologii cyfrowych znacząco przetransformował krajobraz marketingu internetowego, a agencje marketingowe na całym świecie, w...
Próba dotarcia z własną marką do świadomości klientów jest niewątpliwie zadaniem trudnym, a często czasochłonnym. Nieprzemyślane działania promocyjne mogą wygenerować ogromne koszty, nie przekładając się jednocześnie na wzrost wyników sprzedaży. Powstaje pytanie - w jaki sposób przyciągnąć uwagę konsumenta, by skłonić go do skorzystania z naszej oferty czy zakupienia naszych produktów?
Z całą pewnością do najbardziej skutecznej formy promocji konkretnego produktu należy reklama. Spot w radiu czy telewizji wiąże się jednak z niemałymi nakładami finansowymi, stąd warto poszukać również innych rozwiązań. Przykładem może być degustacja. Klienci podczas zakupów mają dzięki temu możliwość spróbowania wybranej oferty, co być może zachęci ich do zakupu. Podczas wprowadzania produktów tego typu do asortymentu warto też stworzyć promocję – niższa cena, czy dodawanie gratisów do zakupów jest świetną okazją, aby poznać ofertę, dlatego może to być skuteczna droga promocji.
Do produktów wspierających sprzedaż marki własnej należą z pewnością materiały POS (point-of-sales materials), których celem jest zwracanie uwagi na konkretny towar. Należą do nich różnego rodzaju ulotki, standy reklamowe, specjalne półki wolnostojące czy też umieszczane na regałach sklepowych, a także woblery czyli reklamy przyczepiane na elastycznym pasku do półki. Ich celem jest zwrócenie uwagi klienta na wybrany produkt, poinformowanie o aktualnych promocjach, czy wprowadzeniu nowości do stałego asortymentu. Materiały POS warto dostosować do charakteru samego produktu. Przykład takich rozwiązań można znaleźć na stronie Canvas. Należy przy tym wspomnieć, że podczas rozmieszczania samych materiałów wspierających sprzedaż konieczne jest uwzględnienie przyzwyczajeń klientów i ich standardowych zachowań. Dlaczego jest to tak ważne? Ustawienie regałów z promowanym produktem w często uczęszczanych alejkach zapewnia większą skuteczność oraz dotarcie do liczniejszej grupy odbiorców.
Najlepszy sposób na zauważenie marki własnej to z pewnością właściwa ekspozycja towaru. Specjalne standy i stanowiska umieszczone np. przy wejściu do sklepu z pewnością zwrócą uwagę, zwłaszcza jeśli będą zaprojektowane w oryginalny sposób i zostaną wykonane z dbałością o każdy szczegół. Podczas poszukiwania firmy oferującej materiały POS warto przyjrzeć się dotychczasowym realizacjom przedsiębiorstw branych pod uwagę. Kreatywne rozwiązania, wykorzystanie niekonwencjonalnych materiałów i ciekawe projekty z pewnością będą w większym stopniu przyciągać uwagę potencjalnych nabywców. Profesjonaliści ponadto uwzględniają również grupę docelową konkretnych produktów, przez co zlecenie wykonania materiałów POS fachowcom to najlepszy sposób, aby skutecznie zareklamować własną markę i podnieść wyniki sprzedażowe.
Materiał partnera zewnętrznego
Rozwój technologii cyfrowych znacząco przetransformował krajobraz marketingu internetowego, a agencje marketingowe na całym świecie, w...
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest zbiorem zadań, którego celem jest wpływanie na wyświetlanie się strony...
Mogłoby się wydawać, że w dzisiejszych czasach rynek reklamy zdominowany jest przez Internet i telewizję. Jednak gdy rozejrzysz się...
Dostęp do internetu w telefonie to w dzisiejszych czasach jedna z podstawowych usług oferowanych przez operatorów sieci komórkowych. W...
E-mail: sugestia@adssupport.pl
ADSSupport to portal wielotematyczny, na którym znajdziesz szereg cennych porad, informacji i artykułów z różnych dziedzin życia. Zapraszamy!